Saturday 9 April 2011

Restoran Islamik Balkis...

restoran islamik balkis ini terletak di tgh2 pusat bdr sibu dan bsebelahn dgn masjid lama serta kwsn perkuburan..didirikan dgn kwsn segitiga emas sibu yg mnempatkan bank2,kedai dan pasaraya..malah bgnn ptadbiran kerajaan pun berada dlm lokasi yg sama…diusahakn oleh golongn india muslim atau lebih dkenali sbgi mamak…

malah,dekat je dgn sekolah aku dulu n tempat lepak masa muda..:)..new nur islamic cafe…restoran ini terletak di tingkat bwh smentara di bhgian atasnya diisi oleh Lembaga Agama Islam Bhgian Sibu..tadika agama pun di tingkat atas…oklah,ttg mknn nya..aku lom try,just penah minum dgn kwn aku..biasalah,air feveret aku..teh o ais kurang manis satu..:)..jd,ini lah nasi briyani yg kwn aku order n mkn..mnurutnya,ini mrupakan yg sedap stakat ni..kalau ade rezeki,tringin gak nk cube..

mmg nmpk byk nasi serta lauknya..kwn aku mkn…kenyang..:)..dan cuma RM5 utk satu hidangn nasi briyani ini yg mnurut kwn aku yg stakat ni yg sedap di sibu…so,anda bsama sy dlm segmen JLN2 CARI MKN…:)

pics credit to sixthseal.com.

No comments:

Post a Comment